Tuesday, January 11, 2011

BUKTI PENDAPATAN



Salam sejahtera...kita bertemu lagi di dalam skop BUKTI PENDAPATAN

Tujuan skop ini diwujudkan bukan berniat untuk membangga @ takbur dengan apa yang saya dapat. Tetapi saya ingin berkongsi idea yang digunakan di dalam IXUSWORLD ini mengenai aliran pergerakan trader dalam bisnes pasif.

anda boleh lihat disini beberapa rajah yang terkandung di dalam akaun IXUSWORLD saya :-
saya telah membeli 1 lot (RM150) pada 6/1/2011. Dan kita boleh lihat disini apa yang terjadi pada akaun IXUSWORLD saya. Screen Shoot ini bertarikh 12/1/2011.

Screen Shoot untuk withdraw pada hari JUMAAT 7/1/2011,

DAILY INCOME (1LOT) = RM18
INTRODUCER INCOME = RM100 (2LOT)
TOTAL = RM118



Masuk Kedalam Akaun CIMB atas nama MOHD RAZIF BIN ABDUL KADIR. pada 11/1/2011
Total Withdraw e-Wallet = RM118
maintenance fee = -RM10
Total Income to CIMB Account = RM108



Statement IXUXWORLD sehingga 12/1/2011


Screen Shoot IXUSWORLD e-Wallet until 12/1/2011


Example of Placemet Tree




sebarang pertanyaan berhubung ixusworld ini, anda boleh menghubungi saya di talian 014-7748841(RAZIF)

p/s : harap maaf, sebarang sms mungkin tidak akan dilayan kerana terlalu sibuk menguruskan program ini..kalau anda kol InsyaALLAH saya akan terangkan.sekian terima kasih :-)


4 comments:

  1. aku dah join..bukan sistem piramid..aku baru dpat first payment..(rm540)..aku blom ada downline sbb diorang x percaya kat aku..downline ni nak bg penambahan income lg la..:-)

    ReplyDelete
  2. boleh caya ke sume ni??...macam pelik je sistem dia??...nape admin x bg respon pun...

    ReplyDelete